X
یکشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۶ ۳۴۶۲
چچ

معاونت توسعه مدیریت و منابع

گروه نوسازی و تحول اداری:

-بررسی و مطالعه مستمر ساختارسازمانی مصوب وارایه پیشنهادهای لازم به وزارتخانه در زمینه تغییر و یا اصلاح آن

- تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط

-تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعات نیروی انسانی

-تهیه و تدوین برنامه سالیانه اصلاحات اداری سازمان

-اجرای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها

-تهیه و تدوین برنامه های مرتبط با ارتقای سلامت اداری وصیانت ازحقوق شهروندی

- انجام امور دبیرخانه ایی کارگروه راهبری توسعه مدیریت استانی

-نیاز سنجی ، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی کارکنان (حوزه ستادی و شهرستانها)

-تشکیل و بروز رسانی شناسنامه آموزشی جهت کلیه کارکنان

-مستندسازی و بهبود روش ها و فرایندهای سازمانی

-استقرارسیستم محاسبه و مدیریت قیمت تمام شده فعالیت ها و خدمات

-برنامه ریزی،سیاستگذاری،راهبری،پایش و ارزیابی بهره وری کلیه عوامل و منابع سازمان

-اجرای برنامه های دولت الکترونیکی سازمان با همکاری واحدهای تخصصی

-توسعه زیرساختهای امنیتی درحوزه شبکه وسیستم های کاربردی وبانکهای اطلاعاتی

-پشتیبانی وتعمیرونگهداری تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری ودرگاه الکترونیکی سازمان

-نظارت فنی برخرید تجهیزات و اجرای قراردادهاوطرح های مصوب فناوری اطلاعات سازمان

-مدیریت ونگهداری اتاق سرور وتجمیع کلیه سرورها وسامانه ها سازمان دراین مکان

-اجرایی نمودن سیاستهای ابلاغی وزارت درحوزه فناوری اطلاعات وارتباطات

-تهیه برنامه عملیاتی سالانه فناوری اطلاعات مطابق اسنادبالادستی وسیاستهای ابلاغی وزارت وتهیه گزارش عملکرد برنامه ها .

-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه

اداره منابع انسانی و پشتیبانی :

-پیش‌بینی و تأمین نیروهای انسانی مورد نیازبر اساس تشکیلات مصوب و در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط
- اجرای قوانین، مقررات و کلیه ضوابط مربوط به استخدام، طبقه‌بندی مشاغل و سایر وظائف تفویض شده
- همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها و واحدهای اجرائی استان جهت پیشبرد برنامه‌های استانی
-صدور احکام کارگزینی کارکنان با توجه به اختیارات تفویض شده
- بررسی نیازها و فراهم آوردن امکانات رفاهی، تعاون و بهداشت کارکنان سازمان
- پیش‌بینی و برآورد و تأمین نیازهای کارکنان در زمینه وسائل و ملزومات و نگهداری و توزیع آنها در چارچوب قوانین و مقررات

-انجام اقدامات لازم در زمینه تأمین خدمات عمومی نظیر آب، برق، سوخت، حمل و نقل، نظافت، تأسیسات، مخابرات و کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین

-حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد ، مدارک و پرونده های عادی مطابق مقررات و اصول بایگانی

-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده

-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه

اداره امور مالی :

- نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب و تهیه گزارش از هزینه انجام شده

-تامین اعتبارات برای پرداختها و اعتبارات عمرانی سازمان

-ثبت و نگهداری حسابهای سازمان اعم از اعتبارات جاری و عمرانی
- نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی و عنداللزوم تهیه دستورالعمل‌های داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود

-تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به سازمان

-انجام امور مربوط به دریافتها براساس قوانین و مقررات

-رسیدگی به اسناد هزینه ها ازنظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین و مقررات مربوط
- ثبت و نگهداری حساب‌های مربوط به سازمان و تهیه و تنظیم گزارش‌های لازم در این زمینه

- ثبت و نگهداری حساب اموال سازمان و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی
- انجام سایر وظایف مربوط به امور مالی با توجه به اختیارات تفویض شده

-تهیه و تنظیم گزارشهای مالی لازم و ارائه به مسئولین ذیربط

-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 2.2947433789571
Query time: 1.4610476493835